• Кошик порожній!

  • Кошик порожній!

Обмiн i повернення товару

Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки. У разі звернення клієнта з проханням про повернення або обмін товару, працівники нашої компанії в максимально стислі терміни вийдуть з ним на зв'язок і уточнять причину повернення / обміну товару.

Повернення товару
Повернути товар належної якості (або обміняти його на інший) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

  • товару немає в переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню;

  • товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (розкриття упаковки не вважається пошкодженням товарного вигляду);

  • пройшло менше 14 днів з моменту отримання товару;

  • є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон.

Якщо не дотримані умови повернення - ви можете відмовити покупцеві.

Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України «Про захист прав споживачів».

Для повернення узгодьте з покупцем спосіб зворотньої доставки товару. Запросіть покупця в вашу точку видачі або попросіть його відправити вам товар за допомогою поштової служби та надіслати номер ТТН. Попередьте покупця про необхідність написати Заяву на повернення товару, в якому повинні бути вказані причини.

При отриманні товару у відділенні поштового служби або в вашому магазині уважно огляньте його, перевірте комплектацію і наявність пошкоджень:

Якщо виявлені пошкодження або неповна комплектація товару, ви можете відмовити покупцеві в поверненні.
В даному випадку заповніть Акт прийому-передачі, в якому опишіть товар і виявлені дефекти. Акт прийому-передачі заповнюється в 3-х примірниках: копії видаються вам і покупцеві, оригінал залишається у відділенні поштової служби. У разі заповнення акту в вашому магазині, він складається в 2-х примірниках: оригінал залишається у вас, копію необхідно надати покупцеві.

Якщо товар візуально не має дефектів, вам необхідно прийняти його для більш детального огляду.
При огляді товару складіть Акт огляду товару та, якщо можливо, проведіть відео фіксацію даного процесу. Якщо детальний огляд товару виявив порушення правил експлуатації товару або його товарного вигляду, ви можете відмовити покупцеві в поверненні товару, паралельно відправивши йому копію акту огляду товару (наприклад, скан-копію на e-mail), оригінал же залишайте собі.

Складання і надання покупцеві копій Акта прийому-передачі та Акту огляду товару може допомогти у врегулюванні спірних ситуацій.

Повернення грошових коштів покупцю
Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. За домовленістю з покупцем, Ви також можете провести обмін на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни.

Для повернення грошових коштів за товар відправте покупцеві шаблон заяви на повернення грошових коштів на карту. Після отримання заповненого шаблону, виконайте повернення коштів покупцю. У разі обміну на інший товар, зафіксуйте модель і вартість нового відправленого товару в цій же заяві на повернення.

Якщо повернення товару відбувається в Вашому магазині, Вам необхідно на місці заповнити заяву на повернення грошових коштів покупцеві і в той же день видати грошові кошти. Якщо повернути гроші в той же день немає можливості - потрібно провести виплату в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.

Зберігайте квитанції про повернення коштів покупцю.